Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Kako sprejmete odločitev?
Sam se odločim in potem skomuniciram naprej.
Sprejemanje odločitve izkoristim kot trening mojih podrejenih.
Delegiram primernemu članu teama, da sprejme odločitev.
Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Ko vaši zaposleni ne odreagirajo tako kot si vi želite, vi:
Pomagam zaposlenemu razumet, kako lahko naslednjič naredijo bolje.
Jim dam jasno vedeti, da njihova dejanja imajo negativne učinke.
Ignoriram situacijo - se bo že samo rešilo.
Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Katera od napisanih trditev velja za vas?
Verjamem v princip “dejmo malce napet vse skupaj” in potem definirate svoj pristop
Osebno vlagam v uspeh mojih zaposlenih.
Rad imam “roko” nad vsem in moja beseda je zadnja.
Tvoj voditeljski stil je podoben poslovnežu in investitorju Warrenu Buffetu, ki sprejemanje odločitev večinoma prepušča svojim podrejenim.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Tvoj voditeljski stil je podoben Howardu Schultzu, uspešnemu direktorju in investitorju. V center svojega delovanja postavljaš čisto vsakega člana ekipe, ki jo vodiš.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Tvoj voditeljski stil je podoben stilu režiserja Ridleya Scotta. Brez tebe se ne zgodi nič in vsi delajo to, kar rečeš ti. Imaš občutek, da moraš biti del vsakega koraka v procesu.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Ekipa Leader in Flow se loteva vrste konceptov, ki nam bodo pomagali pri razumevanju nas kot voditeljev ter našega odnosa z ljudmi, ki jih vodimo. Eden od pomembnih konceptov timskega dela je "združitev Avtoritete, Moči in Vpliva" (coalesced Authority, Power and Influence), ki ga je v poslovno prakso vpeljal Dr. Ichak Adizes. Kaj je cAPI in kako nam lahko pomaga pri kvalitetnejšem sprejemanju odločitev in skupinskih zavez?
Koncept cAPI govori o tem, da moramo v fazi sprejemanja odločitve, za katero želimo ustvariti visoko verjetnost poznejše dejanske izvedbe v praksi, angažirati ljudi, ki imajo:
👉 Avtoriteto, da formalno sprejmejo odločitev DA ali NE,
💪 Moč, da dajo ali odrečejo sodelovanje pri izvedbi odločitve,
🤝 Vpliv na nosilce Avtoritete in Moči brez uporabe avtoritete ali moči,
Avtoriteto običajno predstavljajo formalni vodje.
Moč leži (nekaterim presenetljivo🤔) pri članih tima, ki odločitev lahko izvedejo ali pa ne,
Vpliv lahko najdemo na zelo različnih mestih v organizacijah. To so največkrat "neformalni" vodje, ki oblikujejo mnenja in vedenja drugih.
Naslednjič, ko boste sprejemali odločitev, se vprašajte, ali ste v proces vključili prave ljudi iz cAPI koncepta - ne tiste, ki so vam všeč, ampak tiste, ki jih dejansko potrebujete.
Bi radi ta koncept prenesli v svojo vsakodnevno prakso?