Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Kako sprejmete odločitev?
Sam se odločim in potem skomuniciram naprej.
Sprejemanje odločitve izkoristim kot trening mojih podrejenih.
Delegiram primernemu članu teama, da sprejme odločitev.
Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Ko vaši zaposleni ne odreagirajo tako kot si vi želite, vi:
Pomagam zaposlenemu razumet, kako lahko naslednjič naredijo bolje.
Jim dam jasno vedeti, da njihova dejanja imajo negativne učinke.
Ignoriram situacijo - se bo že samo rešilo.
Reši hitro anketo in ugotovi svoj profil leaderja.
Katera od napisanih trditev velja za vas?
Verjamem v princip “dejmo malce napet vse skupaj” in potem definirate svoj pristop
Osebno vlagam v uspeh mojih zaposlenih.
Rad imam “roko” nad vsem in moja beseda je zadnja.
Tvoj voditeljski stil je podoben poslovnežu in investitorju Warrenu Buffetu, ki sprejemanje odločitev večinoma prepušča svojim podrejenim.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Tvoj voditeljski stil je podoben Howardu Schultzu, uspešnemu direktorju in investitorju. V center svojega delovanja postavljaš čisto vsakega člana ekipe, ki jo vodiš.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Tvoj voditeljski stil je podoben stilu režiserja Ridleya Scotta. Brez tebe se ne zgodi nič in vsi delajo to, kar rečeš ti. Imaš občutek, da moraš biti del vsakega koraka v procesu.
Zaupaj nam svoje kontaktne podatke, kamor ti pošljemo še več podrobnosti o tvojem voditeljskem profilu.
Izjemno uspešen in svetovno priznan investitor Warren Buffet je že dolgo nazaj rekel:
« Razlika med dobrimi in vrhunskimi je, da vrhunski ljudje pogosteje rečejo NE.«
Sposobnost reči NE, in to tako, da ne podremo čustvenega odnosa s sogovornikom, je veščina vredna naše pozornosti, redne vaje in uporabe.
Vsak od nas se pogosto v življenju sreča s situacijami, ko se mora odločiti. Najboljše to tiste situacije, ko je popolnoma jasno, da je naš odgovor DA. Z veseljem ga izrečemo in s tem odgovorom našo dinamiko prevesimo v novo fazo pozitivnega odnosa s sogovornikom. Kaj pa, če moramo reči NE?
Pri NE večina nas dela resne napake. V odvisnosti od našega mentalnega stanja ter vloge, ki jo zasedamo v odnosu na sogovornika, običajno pademo v enega od treh napačnih scenarijev.
V scenariju IZOGIBANJA se ne izrečemo jasno in glasno, temveč sogovorniku pošljemo mešane, včasih nerazumljive, dvomljive signale o našem stališču. Mogoče, verjetno, možno, v največji možni meri – to so tipični odgovori, ko nismo našli načina za NE, in smo naš končen odgovor odločili. To redno pripelje do nesporazumov, zamud in zmanjšanja stopnje zaupanja med sogovornikoma.
Scenarij UGAJANJA pripelje do odgovora DA tudi takrat, ko toni v našem interesu. Z željo po prilagajanju v smeri reševanja nas in sodelavcev pristanemo na določene zahteve, za katere v naprej vemo, da niso v našem interesu ter interesu naše skupnosti. V takšnih scenarijih v resnici začnemo prepričevati in zavajati sami sebe in na tak način opravičiti naše ugajanje. Tudi tukaj dolgoročno ne gradimo zdravega odnosa z našim sogovornikom.
Scenarij NAPADANJA uporabimo takrat, ko imamo občutek, da smo formalno ali moralno močnejši od našega sogovornika. Običajno naš napad ne govori toliko o vsebini pogovora kot o degradaciji samega sogovornika in zmanjševanju njegove moči. In končni rezultat je degradacija zaupanja ter rušenje konstruktivnega odnosa za bodoče sodelovanje.
Na Leader in Flow se v praksi ukvarjamo s konceptom Pozitivnega NE, načinom komunikacije zavračanja, ki pa ne podira medčloveških odnosov. Še več – ustvarja pogoje za skupno ustvarjanje boljših rešitev ter gradnjo dolgoročnega zaupanja.
Kaj pa ti, boš izboljšal svoje NE?